KONTAKTNÉ ÚDAJE SPOLOČNOSTI REVOLO S.R.O.

    Pre rýchlejšiu komunikáciu prosím využite náš online chat, v pravom dolnom rohu. V prípade ak nebudeme online, napíšte nám e-mail a hneď ako to bude možné Vám odpovieme.

    Všeobecné informácie:
    E-mail: info@revolo.sk

    Informácie o objednávkach:
    E-mail: objednavky@revolo.sk

    SÍDLO SPOLOČNOSTI

    Revolo s.r.o.
    Studenohorská 34
    841 03 Bratislava IV
    Slovenská republika

    BANKOVÉ ÚDAJE

    Č.účtu/kód: 2944075463
    IBAN: SK58 1100 0000 0029 4407 5463
    IČO: 52 569 993
    DIČ: 2121092809
    IČ DPH: SK2121092809

    OSTATNÉ ÚDAJE

    Informácie o možnostiach platby a spôsobe dopravy nájdete na tomto odkaze
    Reklamačný poriadok si môžete prečítať na tejto stránke
    Formulár pre vrátenie tovaru Vám zašleme automaticky e-mailom pri vytvorení objednávky.
    Spolupracujeme so Zásielkovňou a prepravnou spoločnosťou DPD a nájdete nás aj na Heuréke

    V prípade, ak Vám tovar prišiel poškodený, alebo nefunkčný, môžete ho reklamovať dvomi spôsobmi. Buď nám ho zašlete a my Vám do 30 dní (spravidla do 5 pracovných dní) zašleme nový tovar, prípadne si objednáte rovnaký model ešte raz, a do poznámky v objednávke uvediete, že si prajete poslať naspäť poškodený/nefunkčný model. V tom prípade Vám zašleme nový tovar ako klasickú objednávku, ale kuriér, ktorý Vám prinesie nový tovar, od Vás zároveň preberie tovar, ktorý chcete vrátiť. Nie je potrebné písať na krabicu adresu doručenia ani spiatočný kontakt. V tomto prípade neplatíte nič za odoslanie balíka k nám na sklad. Akonáhle preberieme tovar, ktorý ste nám poslali, vystavíme Vám dobropis a peniaze zašleme na účet ktorý uvediete v priloženom v reklamačnom protokole. 

    Tovar objednaný cez e-shop je možné zo zákona vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní od prevzatia tovaru. My Vám túto dobu predlžujeme bezplatne do 30 dní. V prípade ak si želáte nepoškodený tovar vrátiť, môžete tak urobiť vyplnením dokumentu o odstúpení od zmluvy a zaslaním tovaru na dresu uvedenú v dokumente. Po prijatí zásielky Vám od 5 pracovných dní vystavíme dobropis a zašleme peniaze na účet ktorý uvediete v dokumente o odstúpení. 

    V prípade, ak je tovar síce funkčný, ale potrebujete ho z rôznych dôvodov vymeniť za iný, jednoducho urobte novú objednávku na tovar, ktorý potrebujete a do poznámky v objednávke uveďte, že si zároveň prajete vrátiť tovar z predošlej objednávky. Novú objednávku štandardne zaplatíte, a kuriér ktorý Vám privezie novú objednávku od Vás zároveň preberie tovar ktorý potrebujete vrátiť naspäť. Stačí iba, ak vyplníte formulár pre odstúpenie od kúpnej zmluvy a tovar zabalíte. Nie je potrebné písať na krabicu adresu doručenia ani spiatočný kontakt. Akonáhle prevezmeme tovar, vystavíme Vám dobropis a zašleme peniaze na účet uvedený v priloženom dokumente.