POTREBUJETE PORADIŤ?
Ochotne Vám zodpovieme Vaše otázky a radi poradíme s výberom správneho produktu podľa Vašich požiadaviek. Napíšte nám cez online chat v pravom dolnom rohu stránky počas pracovných dní od 09:00 – 17:00 a naši pracovníci Vám budú ihneď k dispozícií.
Reklamácia a vrátenie tovaru
V prípade akýchkoľvek otázok nám môžete napísať e-mail na info@revolo.sk. Zvyčajne od nás dostanete odpoveď do jednej hodiny. Ak máte záujem vrátiť alebo reklamovať tovar, použite náš e-mail: reklamacie@revolo.sk a do predmetu prosím uveďte číslo Vašej objednávky. Obratom Vás budeme informovať o najvhodnejšom spôsobe reklamácie, alebo vrátení tovaru.
KONTAKTNÉ INFORMÁCIE
Máte otázky týkajúce sa produktov, doručenia alebo reklamácie?
Pošlete nám e-mail a my sa Vám čoskoro ozveme.
KONTAKTUJTE NÁS
DÔLEŽITÉ ODKAZY
RECENZIE NA HEUREKE
ČASTO KLADENÉ OTÁZKY
Na výber máte z troch možní doručenia tovaru. Najrýchlejší spôsob je doručenie kuriérom ktoré stojí v štandardnej sume 3,90€. Pri objednávke nad 100€ je tento typ dodania tovaru ZADARMO. V prípade že uprednostňujete štandardný typ doručenia, môžete si vybrať doručenie Slovenskou poštou za 5,99€. Ponúkame aj výhodne doručenie do odberného miesta Zásielkovne za 2,90€, ktoré máte pri nákupe za 100€ taktiež ZADARMO.
Všetky naše objednávky sa snažíme vyexpedovať v najkratšom možno termíne. Štandardne je dodacia doba 3 pracovné dni. Pokiaľ by nebolo možné tovar dodať v uvedenom termíne, naši pracovníci Vás bezodkladne informujú na kontaktné údaje uvedené v objednávke.
Naši zákazníci uprednostňujú platbu na dobierku. Dobierka je štandardne spoplatnená sumou 1€. V tomto prípade je možné za tovar zaplatiť priamo kuriérovi v hotovosti alebo kartou. Ak si vyberiete platbu prevodom, neplatíte žiadnu sumu navyše za sprostredkovanie platby. V tomto prípade prosím uveďte variabilné číslo ako číslo Vašej objednávky. Zaplatiť za tovar môžete aj online platobnou kartou pomocou platobnej brány. Platba prevodom na účet, rovnako aj platba cez platobnú bránu sú bez poplatku.
Vzhľadom na to, že Revolo.sk je internetový obchod, bez kamennej predajne, nie je možné si tovar vyzdvihnúť na predajni.
Keďže je Revolo internetový obchod bez kamennej predajne, nie je možné si tovar vopred vyskúšať.
V prípade rôznych otázok na tovar Vám radi poradíme cez online chat na našej stránke v pracovné dni od 09:00 – 17:00, prípadne nám môžete napísať na info@revolo.sk. Ak s tovarom nebudete spokojní, môžete nám ho do 30 dní vrátiť a my Vám zašleme peniaze naspäť.
V prípade akýchkoľvek otázok nám môžete napísať e-mail na info@revolo.sk. Zvyčajne od nás dostanete odpoveď do hodiny. Ak máte záujem vrátiť alebo reklamovať tovar, použite náš e-mail: reklamacie@revolo.sk a do predmetu prosím uveďte číslo Vašej objednávky. Obratom Vás budeme informovať o najvhodnejšom spôsobe reklamácie, alebo vrátení tovaru.
Firemné údaje spoločnosti Revolo s.r.o.
Spoločnosť zapísaná v OR OS Bratislava
odd.: sro, vl. č.: 140276/B-Zbl
č. účtu: 2944075463
e-mail: info@revolo.sk
Platobné údaje
IBAN: SK58 1100 0000 0029 4407 5463
IČO: 52 569 993
DIČ: 2121092809
IČ DPH: SK2121092809