POTREBUJETE PORADIŤ?

Ochotne Vám zodpovieme Vaše otázky a radi poradíme s výberom správneho produktu podľa Vašich požiadaviek. Napíšte nám cez online chat v pravom dolnom rohu stránky počas pracovných dní od 09:00 – 17:00 a naši pracovníci Vám budú ihneď k dispozícií.

Reklamácia a vrátenie tovaru

V prípade akýchkoľvek otázok nám môžete napísať e-mail na info@revolo.sk. Zvyčajne od nás dostanete odpoveď do jednej hodiny. Ak máte záujem vrátiť alebo reklamovať tovar, použite náš e-mail: reklamacie@revolo.sk a do predmetu prosím uveďte číslo Vašej objednávky. Obratom Vás budeme informovať o najvhodnejšom spôsobe reklamácie, alebo vrátení tovaru.

KONTAKTNÉ INFORMÁCIE

Online chat
09:00 – 17:00

Doručenie zadarmo
pre objednávky nad 100€

Sídlo: Studenohorská 34
841 03, Bratislava

Máte otázky týkajúce sa produktov, doručenia alebo reklamácie?
Pošlete nám e-mail a my sa Vám čoskoro ozveme.

KONTAKTUJTE NÁS

    DÔLEŽITÉ ODKAZY

    Množstevné zľavy

    Doručenie tovaru

    Reklamácia tovaru

    Návody a schémy zapojenia

    Množstevné zľavy

    Doručenie tovaru

    Reklamácia tovaru

    Návody a schémy zapojenia

    RECENZIE NA HEUREKE

    ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

    Koľko stojí poštovné?

    Na výber máte z troch možní doručenia tovaru. Najrýchlejší spôsob je doručenie kuriérom ktoré stojí v štandardnej sume 3,90€. Pri objednávke nad 100€ je tento typ dodania tovaru ZADARMO. V prípade že uprednostňujete štandardný typ doručenia, môžete si vybrať doručenie Slovenskou poštou za 5,99€. Ponúkame aj výhodne doručenie do odberného miesta Zásielkovne za 2,90€, ktoré máte pri nákupe za 100€ taktiež ZADARMO.

    Ako dlho trvá dodanie tovaru?

    Všetky naše objednávky sa snažíme vyexpedovať v najkratšom možno termíne. Štandardne je dodacia doba 3 pracovné dni. Pokiaľ by nebolo možné tovar dodať v uvedenom termíne, naši pracovníci Vás bezodkladne informujú na kontaktné údaje uvedené v objednávke.

    Aké akceptujete platobné metódy?

    Naši zákazníci uprednostňujú platbu na dobierku. Dobierka je štandardne spoplatnená sumou 1€. V tomto prípade je možné za tovar zaplatiť priamo kuriérovi v hotovosti alebo kartou. Ak si vyberiete platbu prevodom, neplatíte žiadnu sumu navyše za sprostredkovanie platby. V tomto prípade prosím uveďte variabilné číslo ako číslo Vašej objednávky. Zaplatiť za tovar môžete aj online platobnou kartou pomocou platobnej brány. Platba prevodom na účet, rovnako aj platba cez platobnú bránu sú bez poplatku.

    Môžem si objednaný tovar vyzdvihnúť osobne na Vašej predajni?

    Vzhľadom na to, že Revolo.sk je internetový obchod, bez kamennej predajne, nie je možné si tovar vyzdvihnúť na predajni.

    Môžem si niekde vyskúšať Váš produkt predtým ako ho kúpim?

    Keďže je Revolo internetový obchod bez kamennej predajne, nie je možné si tovar vopred vyskúšať.

    V prípade rôznych otázok na tovar Vám radi poradíme cez online chat na našej stránke v pracovné dni od 09:00 – 17:00, prípadne nám môžete napísať na info@revolo.sk. Ak s tovarom nebudete spokojní, môžete nám ho do 30 dní vrátiť a my Vám zašleme peniaze naspäť.

    Ako môžem tovar reklamovať, alebo ho vrátiť?

    V prípade akýchkoľvek otázok nám môžete napísať e-mail na info@revolo.sk. Zvyčajne od nás dostanete odpoveď do hodiny. Ak máte záujem vrátiť alebo reklamovať tovar, použite náš e-mail: reklamacie@revolo.sk a do predmetu prosím uveďte číslo Vašej objednávky. Obratom Vás budeme informovať o najvhodnejšom spôsobe reklamácie, alebo vrátení tovaru.

    Firemné údaje spoločnosti Revolo s.r.o.

    Spoločnosť zapísaná v OR OS Bratislava
    odd.: sro, vl. č.: 140276/B-Zbl
    č. účtu: 2944075463
    e-mail: info@revolo.sk

    Platobné údaje

    IBAN: SK58 1100 0000 0029 4407 5463
    IČO: 52 569 993
    DIČ: 2121092809
    IČ DPH: SK2121092809

    Sídlo

    Studenohorská 34
    841 03 Bratislava
    Slovensko