Všetko o nákupe

Najčastejšie otázky

Ako môžem reklamovať tovar?

V prípade reklamácie sa ozvite našej zákazníckej podpore na email reklamacie@revolo.sk, alebo nás kontaktujte pomocou online chatu v pravom dolnom rohu stránky (sme online vždy od 8:30 – 16:00). Následne Vás budeme informovať o najvhodnejšom spôsobe reklamácie. Môžete taktiež vyplniť online formulár na tomto odkaze.

Môžem objednávku stornovať, alebo ju zmeniť?

Ak potrebujete akokoľvek zmeniť Vašu objednávku, kontaktujte našu zákaznícku podporu a nadiktujte jej číslo Vašej objednávky, ktoré nájdete v e-maily a SMS potvrdzujúcej Vašu objednávku, alebo vo svojom účte na Revolo v sekcií “Objednávky”. Objednávku môžete stornovať, alebo zmeniť (zmena adresy, dátumu doručenia, doplnenie produktov do objednávky, …)

Kde zistím stav mojej objednávky?

Informáciu o stave Vašej objednávky nájdete vo svojom účte na Revolo v sekcií “Objednávky”. O každej zmene stavu objednávky Vás informujeme na e-mail uvedený v objednávke a zároveň aj pomocou SMS notifikácie.

  Kontakty

  Doprava a spôsob platby

  Reklamácia a vrátenie

  Zákaznícky účet

  Množstevné zľavy

  Návody