VŠETKO O NÁKUPE
pre bezpečný a pohodlný nákup
Najčastejšie otázky
Ako môžem reklamovať tovar?
V prípade reklamácie sa ozvite našej zákazníckej podpore na email reklamacie@revolo.sk, alebo nás kontaktujte pomocou online chatu v pravom dolnom rohu stránky (sme online vždy od 9:00 – 17:00). Následne Vás budeme informovať o najvhodnejšom spôsobe reklamácie. Môžete taktiež vyplniť online formulár na tomto odkaze.
Môžem objednávku stornovať, alebo ju zmeniť?
Ak potrebujete akokoľvek zmeniť Vašu objednávku, kontaktujte našu zákaznícku podporu a nadiktujte jej číslo Vašej objednávky, ktoré nájdete v e-maily a SMS potvrdzujúcej Vašu objednávku, alebo vo svojom účte na Revolo v sekcií „Objednávky“. Objednávku môžete stornovať, alebo zmeniť (zmena adresy, dátumu doručenia, doplnenie produktov do objednávky, …)
Kde zistím stav mojej objednávky?
Informáciu o stave Vašej objednávky nájdete vo svojom účte na Revolo v sekcií „Objednávky“. O každej zmene stavu objednávky Vás informujeme na e-mail uvedený v objednávke a zároveň aj pomocou SMS notifikácie.